Medlemsinfo

Som medlem i Vikens Företagarförening

Du stöttar föreningen och förenklar det ideella arbetet.
Du & ditt företag är med i Vikenguiden, samt på VFF’s hemsida. Vill du synas lite extra finns det möjlighet för dig som medlem att annonsera i Vikenguiden.
Du får ta del av våra möten: luncher, ev. frukostmöten med föreläsningar och ibland även lite större event. Lunch för endast 50:- för dagens lunch. (1 pers/medlemsföretag.
Vi har kontakt med kommunen i Höganäs och kan ev. hjälpa till med ev frågor alt. förmedla kontakt direkt.
VFF har idag ett nära samarbete med Företagarna i Höganäs och medlemmarna i VFF blir ofta inbjudna till evenemang i Höganäs. Ytterligare en möjlighet till nya affärskontakter.
Du får möjlighet att vara med och synas i gemensamma utskick till en lägre kostnad än om du skulle göra utskicken själv. Här kan du spara in hela medlemsavgiften på ett enda gemensamt utskick.

Bli medlem!

Investeringen är 900:- per år exkl moms
(varav 200:- är momsfritt)

Skicka företagsnamn, org.nr, kontaktperson, adress, mail, telefonnr + er logotype till:

info@vikensforetagarforening.se

Vill du lyfta fram ditt företag lite extra? Annonsera i Vikenguiden 2024!

Vi har 3 olika annonsformat att välja mellan.

Helsida 90x283 mm
10 000 kr
Halvsida 90x140 mm
5 000 kr
Kvartssida 90x70 mm
2 500 kr

Vikenguiden har ett högt OBS-värde och är aktuell i 12 månader. Många behåller denna pga av enkelheten att snabbt hitta/nå lokala företag, butiker, hantverkare, redovisningsbyråer, restauranger m.m. Värdefullt media att synas lite extra i.

Reklamutskick i Viken, Lerberget & Domsten

Vi har 3 olika annonsformat att välja mellan. Detta är delvis sponsrat av VFF. Därav detta förmånliga pris på annonser. En fantastisk förmån man får som medlem i VFF.

Helsida 190x190 mm
975 kr
Halvsida 92,5x190 mm
675 kr
Kvartssida 92,5x92,5 mm
375 kr

Nästa reklamutskick är planerat till mars 2024. Mer information kommer skickas ut till samtliga medlemmar i god tid innan och info kommer även läggas upp på hemsidans startsida.

Behöver ni hjälp med att ta fram en annons?

Scratch reklam- & webbyrå är vår samarbetspartner och erbjuder ett delvis sponsrat fastpris till våra medlemmar.

Annonsproduktion helsida
800 kr
Annonsproduktion halvsida
600 kr
Annonsproduktion kvartssida
500 kr

Priser är baserat på att Scratch får text och bild från er. Därefter får ni ett förslag på annons.
Priset är inkl 2 korrektur och färdig tryck-pdf samt exkl moms.

Vill du lyfta fram ditt företag lite extra? Annonsera i Vikenguiden 2024!

Vikenguiden 2023/2024
Företagsluncher 2023
Höstens luncher
Tisdag 24/10 hos Mavi
Onsdag 29/11 hos Hamnplan 9
Torsdag 14/12 event/jullunch hos Hamnplan 9
Lunchen kostar 50:-. Resterande lunchkostnad sponsras av VFF (en lunchgäst/företag). Välkomna!
OBS! Föranmälan krävs. Inbjudan skickas ut ca 1 vecka innan. info@vikensforetagarforening.se
Förmåner till VFF medlemmar